Je to asi jako otázka „Proč mít profil na sociálních sítích?“. Důvod je zcela jednoduchý a prostý. Chci vědět o svém okolí a zároveň chci, aby vědělo okolí o mně. Jak to celé zapadá do reklamy na Facebooku? Zcela jednoduše. Kde jinde o sobě dát vědět, než na sociálních sítích? Je zde opravdu většina z nás a to je jedna z výhod.

Zcela zásadním důvodem je také fakt, že organický dosah příspěvku je v průměru pouze 6 % fanoušků stránky, z čehož vyplývá, že organický příspěvek nestačí. Dalším důvodem je cena za zásah, která je zatím na sociálních stítích opravdu malá v porovnání s přímým nákupem. Troufám si říct, že může porazit i programatický nákup reklamy.

Co mě ale opravdu na tom baví je fakt, že to není jen o tom, někomu něco ukázat, ale také o tom, získat nějaký feedback od potencionálního klienta. Je to přímý podnět ke zlepšení nebo naopak zjistíme, že svou práci děláme dobře. To ovšem neznamená, že polevíme 🙂

Závěrem bych chtěl říct, že reklama na sociální síti je dostupná pro všechny a když se správně uchopí, může být i velmi přínosná. Ať se jedná o awareness, tak i performance. Rozhodně to může být skvělý start pro menší a střední firmy. Díky možné interakci navíc děláme každou kampaní i takový menší průzkum trhu a zpětná vazba je opravdu důležitá!