Reference

Na podzim roku 2018 jsem otevíral malou kavárnu v Karlíně, kterou moc lidí nenavštěvovalo a tak jsem oslovil firmu Pavla Licinberka s žádostí o pomoc s Instagram profilem. Cílem bylo získat velké množství sledujících, kteří se budou zajímat o náš jedinečný nápoj Cottee. Spustil několik reklam, které měly velký úspěch – za několik týdnů jsme měli přes 1000 reálných fanoušků, ze kterých se postupně stávali i zákazníci.

Jiří Vrána, majitel kavárny Cottee

S Pavlem spolupracujeme již delší dobu a jsme nad míru spokojeni, protože je velmi pečlivý a snaží se naše kampaně optimalizovat tak, abychom dosahovali konverzí, ale abychom zbytečně moc neutráceli. Dříve jsme si kampaně spravovali „in house“, ale nebyly tak efektivní. Super je, že se dá velmi dobře změřit, jestli jsou kampaně efektivní a u nás tomu tak je. Díky.

Pavel Procházka, zakladatel a manažer produkce OffSign
%d blogerům se to líbí: