FB, IG, IN, TT, PT

Socíální sítě

• Audit reklamního účtu
• Audit facebookové stránky
• Nastavení kampaně
• Soutěže
• Nábor
• Vizuál pro daný kanál
• Copy
• Community Management

Důležité pro reklamu na sociálních sítích je cílení. Můžeme cílit geograficky, demograficky a podle zájmů. Je možné zde zajít až do takového detailu, že zacílíte na konkrétní město, pohlaví, věk, jazyk, kterým mluví, vystudovanou školu, atd. K tomu se dají nastavit různé kombinace toho, zda již v minulosti o vás uživatel zájem projevil nebo stránku již v minulosti navštívil. Ještě před tím, než kampaň zahájíme, připravíme si vhodné copy a kreativu, kterou naše potenciální zákazníky.

reklama

PPC

• Vyhledávací kampaně
• Obsahové kampaně
• Kampaně ve zboží (XML feedy)
• Přímý nákup
• (Google Ads, Sklik, Heureka, Meta, …)

Tak jako na sociálních sítítch, tak v PPC máme výkonostní kampaně a kampaně na image společnosti. PPC je hlavní prodejní kanál, co se týče online kampaní – obzvláště kampaně ve zbožových srovnávačích. (Heureka.cz, Google.cz, Zboží.cz, …)

www

Webové stránky

• Tvorba webové stránky (WordPress/Shoptet/…)
• Nastavení cílů
• Umístit váš byznys na web

Pokud nejste na webu, ztrácíte tak určitou část výhod v podnikání, které web nabízí. Nejsou to jen informace o tom, co děláte, ale také samotný byznys který můžete díky webu podpořit. V době, kdy každý všechno „googlí“ je to vyloženě základ. Ozvěte se i v případě, že nejsem se svým současným webem spokojeni.

Data

Analytika

• Google Analytics
• Google Tag Manager
• Google Ads
• Meta pixel
• Sklik
• Heureka

Každé obchodování potřebuje data. Pojďme je sbírat na vašem webu. Dozvíme se díky nim hodnotné informace a navíc můžeme nasbíraná publika využít při remarketování.