Velikosti reklam Facebook
Jaké velikosti jsou vhodné?

Facebook reklama 2022

Velikosti reklam Facebook feed

Reklamy na Facebooku doporučují rozlišení alespoň 1080 x 1080 nebo 1200 x 628 (link ad) pixelů a mohou mít maximálně 30 megabajtů. Technický minimální požadavek na velikost je 600 x 600 pixelů bez maxima. Facebook podporuje poměry obrázků od 1,91:1 do 4:5, ačkoli nabízené reklamy a reklamy s fotografiemi vyžadují poměr 1,91:1. Pokud jde o text, můžete mít až 40 znaků v nadpisu, 125 znaků v primárním textu a 30 znaků v popisu. Reklamy na Facebooku jsou hlavním typem reklamy. Uživatelé je vidí ve svých kanálech na Facebooku spolu s příspěvky od svých přátel, skupin a stránek. Reklamy ve zdroji Facebooku mohou být statické obrázky, animované GIFy nebo videa. To zahrnuje panoramatické snímky a 360stupňové fotografie. Přehled velikostí reklam na Facebooku: Maximální velikost souboru: 30 MB Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1,91:1 až 1:1

Velikosti karuselových reklam na Facebooku

Carousel reklamy na Facebooku se také zobrazují ve feedech uživatelů. Tyto typy reklam na Facebooku obsahují více obrázků nebo videí namísto jednoho. Vizuály jsou prezentovány ve formátu podobném galerii nebo prezentaci a můžete použít od dvou do 10 obrázků nebo videí. Požadavky na velikost reklamy pro rotující reklamy na Facebooku jsou podobné jako u reklam ve zdroji Facebooku. Obrázky mohou mít až 30 megabajtů a videa až čtyři megabajty a měly by mít rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů. Držte se poměru obrazu v rozsahu 1,9:1 až 1:1. Videa musí být dlouhá alespoň jednu sekundu a mohou být dlouhá až 240 minut. Další pokyny zahrnují až 40 znaků pro nadpis, 125 znaků pro primární text a 20 znaků pro popis. Přehled velikostí karuselové reklamy na Facebooku: Maximální velikost souboru: 30 MB pro obrázky; 4 MB pro videa Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů pro obrázky; 120 x 120 pixelů pro videa Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1,9:1 až 1:1

Velikosti reklam v pravém rohu na Facebooku

Reklamy v pravém sloupci Facebooku se nezobrazují v hlavním feedu. Místo toho se uživatelům počítačů zobrazují na pravé straně stránek Facebooku. Uživatelé mobilních zařízení tento formát nevidí. Vložit můžete obrázky o velikosti až 30 MB nebo videa o velikosti až 4 MB. Můžete také přidat až 10 vizuálů, ale Facebook zobrazí pouze první pro reklamy v pravém sloupci. Rozlišení by mělo být alespoň 1080 x 1080 pixelů a videa mohou mít 1 sekundu až 240 minut. Poměr obrázků v reklamách v pravém sloupci by měl být 1:1. Jste omezeni na 40 znaků pro nadpisy reklam v pravém sloupci a pro žádnou další kopii není místo. Přehled velikostí reklamy v pravém sloupci na Facebooku: Maximální velikost souboru: 30 MB pro obrázky; 4 MB pro videa Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů pro obrázky; 120 x 120 pixelů pro videa Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1

Velikosti videoreklam Facebook in-stream

Videoreklamy Facebook in-stream také používají formát karuselu, kromě toho, že se zobrazují ve zdrojích uživatelů Facebook Live. Jinými slovy, když někdo sleduje videa na Facebooku Live, vaše videoreklamy in-stream se mohou objevit poté, co uživatel sleduje videa alespoň 1 minutu. Na rozdíl od reklam v pravém sloupci se videoreklamy Facebook in-stream zobrazují pouze uživatelům mobilních zařízení. Pro karusel videoreklam In-stream můžete použít dvě až 10 videí, každé v rozsahu od jedné sekundy do 240 minut. Videa mohou mít velikost až čtyři gigabajty. Poměr obrazu musí být 1:1 a také potřebujete rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů, i když neexistuje žádné maximální rozlišení. Využít můžete 40 znakový nadpis a 20 znakový popis a 125 znaků pro primární text. Přehled velikostí videoreklam in-stream na Facebooku: Maximální velikost souboru: 4 GB Maximální velikost obrázku: 120 x 120 pixelů Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1

Velikosti reklam Facebook Marketplace

Můžete také spouštět reklamy na Facebook Marketplace, což je funkce sociální sítě ve stylu Craigslist, kde uživatelé mohou inzerovat a procházet položky na prodej. Seznamy Facebook Marketplace jsou pro uživatele zdarma a inzerenti mohou také zaplatit za umístění svých reklam do této části webu. Reklamy Facebook Marketplace sdílejí stejné pokyny pro velikost jako reklamy In-stream: dvě až 10 videí, každé po jedné sekundě až 240 minutách; až 30 megabajtů pro obrázky a čtyři gigabajty pro videa; rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů (žádné maximum); a obrazový poměr 1:1. Máte také stejné pokyny pro copy: 40 znaků pro nadpis, 20 znaků pro popis a 125 znaků pro primární text. Přehled velikostí reklam Facebook Marketplace: Maximální velikost souboru: 30 MB pro obrázky; 4 GB pro videa Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů pro obrázky; 120 x 120 pixelů pro videa Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1

Velikosti reklam Facebook Instant Articles

Instant Articles na Facebooku se zobrazují mobilním uživatelům za účelem optimalizace obsahu. Tyto typy reklam na Facebooku jsou zaměřeny především na obsah a často obsahují značné množství copy, kterou si uživatelé mohou přečíst. To je důvod, proč jsou speciálně optimalizovány pro mobilní uživatele – aby byl obsah snazší strávit a pracovat s ním z menšího zařízení. Velikosti reklam na Facebooku pro Rychlé články jsou podobné jako u jiných typů reklam. Můžete mít dva až 10 obrázků nebo videí, 30 megabajtů pro obrázky a čtyři gigabajty pro videa. Videa mohou být dlouhá od jedné sekundy do 240 minut. Budete potřebovat poměr obrazu 1:1 a rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů. Opět máte prostor pro nadpis, popis a primární text. Máte stejné požadavky jako ostatní typy, 40 znaků, 20 znaků a 125 znaků. Přehled velikostí reklam Facebook Instant Articles: Maximální velikost souboru: 30 MB pro obrázky; 4 GB pro videa Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů pro obrázky; 120 x 120 pixelů pro videa Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1

Velikosti reklam Facebook Stories

Facebook Stories jsou podobné Instagram Stories – platnost těchto příspěvků vyprší po 24 hodinách, takže je uživatelé mohou vidět pouze po omezenou dobu. Uživatelé procházejí příběhy na Facebooku od lidí a stránek, které sledují, a reklamy se jim zobrazují přerušovaně. Facebook Stories neboli Expandable Carousel, reklamy mají maximálně tři obrázkové karty a nemůžete použít video. Každý obrázek může mít velikost až 30 megabajtů a šířku 500 pixelů. Facebook doporučuje ponechat v horní i spodní části obrázku alespoň 250 pixelů, aby zůstal prostor pro výzvy k akci a další text v aplikaci. Poměr obrazu by měl být 1:1 a rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů. Máte také 125 znaků pro primární text. Přehled velikostí reklam Facebook Stories: Maximální velikost souboru: 30 MB Maximální velikost obrázku: 500 pixelů na šířku Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1

Velikosti collection reklam na Facebooku

Reklamy na kolekci Facebook se objevují v informačních kanálech uživatelů a jsou ideálními reklamními formáty zejména pro značky elektronického obchodu. Tyto reklamy přesměrovávají uživatele na Facebook Instant Experience, což je vstupní stránka v aplikaci na celé obrazovce určená k představení vaší značky a produktů. Uživatelé mohou nakupovat přímo z těchto vstupních stránek. Reklamy na kolekci Facebook obsahují úvodní obrázek nebo video plus tři obrázky jednotlivých produktů – všechny sdílejí pokyny pro stejnou velikost. Obrázky mohou mít až 30 megabajtů – videa až čtyři gigabajty – a mít rozlišení alespoň 1080 x 1080 pixelů a poměr obrazu 1:1. Získáte také 40 znaků pro nadpis a 125 znaků pro primární text. Přehled velikostí reklam pro kolekci Facebook: Maximální velikost souboru: 30 MB pro obrázky; 4 GB pro videa Maximální velikost obrázku: 600 x 600 pixelů pro obrázky; 120 x 120 pixelů pro videa Rozlišení: alespoň 1080 x 1080 pixelů; žádné maximální rozlišení Poměr obrazu: 1:1