Sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
- Audit reklamního účtu
- Audit facebookové stránky
- Nastavení kampaně
- Soutěže
- Copy
Důležité pro reklamu na sociálních sítích je cílení. Můžeme cílit geograficky, demograficky a podle zájmů. Je možné zde zajít až do takového detailu, že zacílíte na konkrétní město, pohlaví, věk, jazyk, kterým mluví, vystudovanou školu, atd. K tomu se dají nastavit různé kombinace toho, zda již v minulosti o vás uživatel zájem projevil nebo stránku již v minulosti navštívil. Ještě před tím, než kampaň zahájíme, připravíme si vhodné copy a kreativu, kterou naše potenciální zákazníky.
Abychom nemluvili jen o reklamě, tak důležité na sociálních sítích je, být aktivní. Alespoň v pravidelném intervalu a získávali tak lepší a širší zásah. Pokud víme, čeho chceme docílit a splňujeme tato kritéria, jsme na dobré cestě k úspěchu.

Pro koho to je
✔ Pro ty, co si chtějí vyzkoušet něco nového
✔ Pro ty, co chtějí zlepšit výkon
✔ Pro ty, co si nejsou jistí, zda to dělají správně
Pro koho to není
× Pro ty, co se bojí rozšířit obzory
× Pro ty, co nechtějí být vidět
Webové stránky
Pokud nejste na webu, ztrácíte tak určitou část výhod v podnikání, které web nabízí. Nejsou to jen informace o tom, co děláte, ale také samotný byznys který můžete díky webu podpořit. V době, kdy každý všechno „googlí“ je to takový základ.
Pomůžu vám:
- Vytvořit webové stránky
- Nastavit cíle
- Umístit váš byznys na web

Pro koho to je
✔ Pro ty, co si chtějí vyzkoušet něco nového
✔ Pro ty, co žádný web ještě nemají
✔ Pro ty, co se chtějí zviditelnit
Pro koho to není
× Pro velké firmy, kterým web funguje
× Pro ty, co chtějí opravdu velký web
Online mix
Teď už máme všechno, co na začátek potřebujeme. Můžeme se začít zviditelňovat a konečně zazářit.
Pokud budeme mít webové stránky a budeme aktivní na sociálních sítích, máme nejlepší předpoklady na to, že naše kampaň bude fungovat.

Pro koho to je
✔ Pro ty, co si chtějí vyzkoušet něco nového
✔ Pro ty, co chtějí zlepšit výkon
✔ Pro ty, co si nejsou jistí, zda to dělají správně
Pro koho to není
× Pro ty, co se bojí rozšířit obzory
× Pro ty, co nechtějí být vidět
Co dalšího mohu nabídnout
- Správa YouTube kampaně
- Správa PPC kampaně
- Mediální plánování
- Audit a správa XML kódů (využívám nástroj Mergado)
- Tvorba Google Merchant/Catalog manager
- Nasazování (setup) analytik (GTM, GA, …)
- Emailing (tvorba obsahu pro Newsletter a rozesílka přes platformu – např. Mailchimp, …)
- Převedení vašeho loga do křivek (vhodné pro velkoplošný tisk)
Pro koho to je
✔ Pro ty, co si chtějí vyzkoušet něco nového
✔ Pro ty, co chtějí zlepšit výkon
✔ Pro ty, co si nejsou jistí, zda to dělají správně
Pro koho to není
× Pro ty, co se bojí rozšířit obzory
× Pro ty, co nechtějí být vidět
Je asi zbytečné se rozepisovat o tom, co dalšího mohu nabídnout, protože můj směr je jasný. Už víš, jaký je ten tvůj?
Pokud máš jakékoliv dotazy, stačí mi zanechat stopu nebo se ozvi na pavel@online-reseni.cz! Rád se o tom s tebou poradím a pokud najdeme společné řešení, můžeme si plácnout.